Сьогодні: 23.04.2024
banner468x60
У лютому 2024 р. відбулася перша хвиля моніторингу гендерної чутливості гіперлокальних медіа в Чернігівській області. Зазначимо, що попередній подібний моніторинг проходив у 2022 році, тож нам цікаво відстежити динаміку.
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Ігор ФЕДОРЕНКО. «На одному з ресурсів натрапили на матеріал про те, що з прийняттям нового закону «Про авторське право і суміжні права» інтерв’ю більше не є об’єктом авторського права, бо положення про співавторство інтерв’ю в новому законі відсутнє. В одній з ваших публікацій зазначалося протилежне. То є чи ні інтерв’ю об’єктом авторського права?». 
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Ігор ФЕДОРЕНКО. «Яких заходів можуть вжити реформовані редакції, щоб припинити порушення з боку місцевої влади при виданні інформаційних бюлетенів, газет і вісників, які розповсюджують серед мешканців громад?».
Велика кількість новин про війну та перевага чоловіків на керівних посадах - головні причини домінування героїв і експертів у новинах чернігівських онлайн-медіа. Показник переваги досягає двох третин по відношенню до жінок. Водночас при підготовці матеріалів редакції, в першу чергу, зважають на тематику та доцільність, а не на забезпечення гендерного балансу, говорять керівники місцевих сайтів.
Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів в рамках проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами». Перший вебінар «Створення гендерочутливих текстів та матеріалів» відбудеться 22 лютого з 11:00 до 14:00 в режимі онлайн на платформі ZOOM. Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена - 20 учасників. Для участі у вебінарі заповніть реєстраційну анкету онлайн за посиланням: https://forms.office.com/r/n79TFPsNYT Заявки на участь приймаються до 23:00 години 20 лютого 2024 року. Запрошення та посилання на ZOOM -платформу для участі будуть надіслані учасникам заздалегідь.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next