Сьогодні: 28.04.2024
banner468x60
В Полтаві пройшов дводенний тренінг для редакторів реформованих ЗМІ Полтавської, Чернігівської, Житомирської, областей на тему: «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа».
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО. «До нашої редакції звернулась голова райради з вимогою, щоб ми надрукували оголошення. Договору на висвітлення діяльності з радою у нас немає. Оголошення стосується діяльності районної ради, але зміст викликає певні сумніви щодо його правомірності. Голова ради наполягає на тому, що наша газета зобов’язана надрукувати оголошення, погрожує юридичною відповідальністю. Скажіть, чи можемо ми відмовитись друкувати це оголошення?».
02 березня 2020 р. Контакти: +38(050) 313 70 45, голова ГО «Спілка жінок Чернігівщини» Ірина Дорожкіна ПРЕС-АНОНС 18 років поспіль початок весни у нашому місті знаменується проведенням обласного Ярмарку «Що може жінка», ініціатором якого є громадська організація «Спілка жінок Чернігівщини». Мета заходу - промоція та розвиток жіночого бізнесу, реалізація лідерського потенціалу жінок. Це соціальний проект, який надихає на нові творчі злети.
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО. «Вдячні за консультацію щодо положень Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», пов’язаних з друком газет. Чи не могли б ви також роз’яснити ситуацію із строками обов’язкової публікації українською мовою реклами в газетах?».
На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО «Брала участь у заході, на якому розглядалося нове законодавство про місцеві вибори. Спікер налякав штрафами за порушення, які може допустити газета під час виборчого процесу. Чи не могли б ви роз’яснити, що це за штрафи, бо у Виборчому кодексі я такого не знайшла».
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next