Сьогодні: 27.04.2024
banner468x60
Війна поставила перед регіональними ЗМІ нові виклики та загрози. Чи не половина тем, які порушують журналісти у своїх медіа, стосується військових та воєнних подій. У зв’язку із цим медіа стали менше приділяти уваги темам уразливих груп населення та залученню їх до суспільного діалогу в громадах.
Які основі спільні проблеми, потреби та виклики об’єднують регіональних журналістів з різних областей України? Як змінилося становище медіа під впливом війни? Запрошуємо представників медіа, редакторів, прессекретарів і комунікаційників Чернігова та області на презентацію та обговорення результатів дослідження «Регіональна журналістика України у розбудові толерантного інформаційного простору», що проводилося на замовлення ВОГО «Вінницький прес-клуб» у лютому-березні 2024 року. Участь в опитуванні взяли майже 600 представників медіа сфери з 24 областей України. Проаналізували ці дані соціологи ГО «Інститут соціальних досліджень і політичного аналізу».
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Ігор ФЕДОРЕНКО. «Ми розміщуємо в газеті текст про навчальну програму, реалізацією якої займається державний навчальний заклад в рамках проєкту за іноземні кошти. Текст ми публікуємо безкоштовно. У зв’язку зі зміною в законодавстві  – чи буде такий текст соціальною рекламою, і якщо так, то як його позначати?». 
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Ігор ФЕДОРЕНКО. «Які переваги надає реєстрація онлайн-медіа та чи потрібно здійснювати таку реєстрацію в обов’язковому порядку? Ми створили нішевий онлайн-ресурс, присвячений цирковому мистецтву, і зараз думаємо, чи повинні ми реєструвати це медіа».
Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. На запитання відповідає медіаюрист Ігор ФЕДОРЕНКО. – Після публікацій щодо випуску місцевими радами інформаційних бюлетенів (газет, вісників) ми отримали декілька примірників таких з проханням надати оцінку щодо їх відповідність чинному законодавству.
  • АНОНСИ ПОДІЙ
  • ПОПУЛЯРНЕ
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next